Ibis Hotel Türkiye: Ibis İstanbul - Tuzla

Ibis İstanbul - Tuzla

Ibis Otel Tuzla, İstanbul'un Anadolu yakasında son yıllarda gelişmekte olan bir bölgede yer almaktadır. Tesis, Tuzla Limanı'na 650 metre mesafede yer almakta olup bünyesine ücretsiz Wi-Fi hizmeti vermektedir. Otelin birçok ulaşım noktasına yakınlığı çevredeki bilinirliğini gün geçtikçe artırmaktadır. Pendik Yüksek Hızlı Tren istasyonuna araçla 10 dakika ve yine Sabiha Gökçen Havalimanı'na araçla 10 dakikalık bir mesafede olması hem iş seyahatleri hem de gezginler için büyük kolaylık sağlamaktadır.

Özenle dizayn edilmiş odaları sayesinde konforlu bir konaklama sunmaktadır. Klimalı, ferah odalar, kahve/çay yapma olanakları, kasa ve ücretsiz maden suyu bulunan minibar ile özel otopark, güvenli ve dinlendirici konaklama için gereken her şeyi sağlar. Duşlu özel banyolarda saç kurutma makinesi ve ücretsiz banyo malzemeleri temin edilmektedir.

 
 

Ibis Otel Tuzla, bünyesinde yerel ve uluslararası lezzetlerin servis edildiği bir restoran ve bar bulunmaktadır. Ayrıca tam donanımlı 5 toplantı odasıyla otel, küçük ve orta büyüklükte etkinlik organizasyonları için cazip bir mekandır.


Adres:
Aydıntepe Mah. Selin Sok. No:7
34947 Tuzla/İstanbul
Tel: +90 (216) 581 88 00
Faks: +90 (216) 581 88 08

2 yorum :

Adsız dedi ki...

3 mayıs 2017 tarihinde 1 gece konakladım. Gece hava soguk oldudu icin klimayı actım ama baktım ki calısmıyor. resepsiyonu aradım nasıl calıstırmam gerektigini anlattı ve tekrar deneyin dedi . sesimi cıkarmadım ve tekrar denedim ama yok calısmıyor sonradan farkettim ki sadece sogutmayı actıgımda calısıyor. tekrar arayıp durumu anlattıgımda aldıgım cevap cok ilginc yapıcak bir sey yok hava sartları nedeni ile otomatik proglanıyor baska odaya alabilirim ama orasıda aynı. ama cozum olarak isterseniz bir yorgan daha gondereyim dendi.. saka gibi 235 tl oda ucreti oduyorsun kısı bası 30 tl kahvaltı bedeli ayırca oduyorsun ki kahvaltı denirse buna... usumemek icinde yorgan gonderiyorlar... kalıcak arkadslara tavsiyem sokakta kalsınlar daha az usurler...

Adsız dedi ki...

Sakin ve keyifli temiz odalar. İlgili ve nazik garsonlar ..